[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Pružanje usluga u turizmu

  • From: "Dr. Zrinka Žderić Savatović" <zrinka.zderic@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 7 Dec 2012 10:18:39 +0100

Ja to rijesim na nacin da im napisem privatni rp, neka si ga/ih kupe i onda
dobiju povrat sredstava u matcnoj drzavi iz koje je EU kartica. Teka kada
dobijem napismeno da tom i tome sam duzna napisati rp na teret drzave isto cu i
uciniti do onda nista. Rekla kazala na telefon ne bi islo.

Sent from my iPad