[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] OBAVIJEST DIREKCIJE - SVI LIJEČNICI OPĆE PRAKSE

  • From: "sanja scarpa" <sanjascarpa@xxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 04 Aug 2011 11:38:08 +0200

U pravu si Zrinko. Treba ŠIRITI znanja. To je uostalom i preporuka pravnika HZZO koja je uslijedila nakon
našeg zahtjeva da se daju jasna i kratka tumačenja pojedinih nebuloznih dopisa od njihove strane (ako Vam
nešto iz pravilnika i naših akata nije jasno, zaposlite si nekog pravnika koji će taj dio posla za vas
odrađivati).Ionako je sve u glavarini. Sanja

Od: "Zrinko Karlovic"

Za:

Datum: 04.08.2011 00:45

Naslov: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] OBAVIJEST
DIREKCIJE - SVI LIJEČNICI OPĆE PRAKSE

Mi smo ponosn veliki privatnici, pa je to jedna od naših poslodavačkih dužnosti.  Dok sam bio u DZ nisam ni znao kako izgledaju NN; jest da su i
onda bili kojekakvi propisi, ali je u njihovom otkrivanju i tumačenju uživala vojska pravnika i ekonomista.  I to uže specijaliziranih, jer oni
koji se bave npr kriminalnim pravom ili ostavštinama ne bi se lako upustili u tu pustolovinu, kao ni (iz druge kategorije) oni koji vode bankovna poslovanja ili
uvoznoizvozne poslove.  Dakle, mi smo kao privatnici preuzeli obavezu raditi određene specijalizirane poslove drugih struka.  Kao da ovi ekonomisti i
pravnici uz svoj posao preuzmu dio poslova oftalmologa ili ginekologa.  (Ne baš neurokirurga ili nefrologa, to je malo preusko.  Samo obični kirurg
ili internist.)

Ovako kao gospoda privatnici moramo širiti područja svojih znanja (obratite pažnju na detalje, rekao sam širiti
područja a ne znanja!), a svejedno za dio tih poslova moramo plaćati i ekonomiste.  Ili ih oženiti.  Što je
još skuplje,.  Provjereno.