[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] MCS-još malo

  • From: <itomic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 11 May 2011 20:39:25 +0200

Željka – nit u Vegi ne rade informatičari ali su postupak ubacivanja podataka
skinutih podataka sa CEZIHa u sam program maksimalno pojednostavili.
Ne znam kako vama – al meni  kad god idem na personalizirane stranice na CEZIHU
moja zaštita javlja i upozorava da sam na nesigurnim stranicama – pa stalno
strahujem oću li od tamo pobrati kakvu virtualnu STD...
Irena TV