[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Kongres KoHOM-a u Šibeniku-hvala Tanja,Ines

  • From: Željka Svatović Blažević <dr.svatovicblazevic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 15 Oct 2013 21:44:23 +0200

Kritičari ni ne pomišljaju koliko je truda,"slobodnog" vremena i energije
bilo potrebno za organizirati nešto takvo.Za njih se to podrazumijeva!?
Nisam bila tamo zbog "vremenskih,financijskih i psiholoških" razloga.

Dana 15. listopada 2013. 19:54 Ranka Hoic <ranka.hoic@xxxxxxxxxxx> je

--
Ordinacija opće medicine
Dr Željka Svatović Blažević