[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] DEŽURSTVA

  • From: "Bozena Sankovic" <bozena.sankovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 6 Aug 2011 22:25:59 +0200

Već sam govorila na listi da sam ovo ljeto pokrečila kuću, pofarbala stolariju,
raščistila drložinu iza garaže i štale...
Eh, kupila sam ( novcem, ne humanošću)  i drva, pilar ih je ispilio ( za novac,
ne za humanost) i trebalo ih je još nacijepati i pospremiti.
Jesam debela i izrađena ali drva nisam mogla nacjepati.
Pa sam platila "težaku" iz sela ( NKV). Njegova "tarifa" je bila 25 kn po satu,
netto. Evo osnovice.
PS: čovjek je oko podne išao doma na ručak.Još smo mu mama i ja govorile: dajte
odmorite, žega je...