[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Afera Pfizer, "krivica" obiteljskih liječnika

  • From: Ljiljana Lulic-Karapetric <ljiljana.lulic.karapetric@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 9 Aug 2012 10:03:48 +0200

Draga Tanja,
potpuno se slažem sa tobom da ne dozvolimo da nas se ovako ne provjereno i
olako  blati u javnosti. Podržat ću svaku zajedničku inicijativu u cilju
održavanja zasluženog digniteta liječnika obiteljske medicine ( koji je
nažalost toliko urušen da ostajem u zadnje vrijeme bez komentara). Dragei
su mi simpatični komentari naših predragih kolega ali ipak bi trebali
poduzeti ozbiljne korake po tom pitanju,
Lp
Ljiljana

Dana 9. kolovoza 2012. 09:32 Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx> je