[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Strašno!!!!

  • From: Ivana Prpić <iivana.prpic@xxxxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 17 Oct 2014 10:00:51 +0200

Da ,mi smo ostavljeni kao glineni golubovi, maltretirat nas može tko god želi
"jer je pacijent uvijek u pravu"!
 Ja redovito imam cirkus sa kolegičinim narkomanima dok je mijenjam, do te
mjere da su ostali pacijenti u čekaonici prestravljeni doživljenim i obično
komentiraju kako bi morala kod sebe imati oružje i kako ja to uspjevam tako
mirno podnijeti!!
Je vrabac mirno podnosim, samo što ne eksplodiram u sebi od stresa!!!!!
Sve službe i bolnice imaju zaštitare jedino smo mi ostavljeni na milost i
nemilost!!!!
Bojim se da je ovo samo početak,jer nezadovoljstvo i frustracija u društvu je
sve veća a mi smo prvi na udaru!

Pz Ivana PZ
Poslano s mojeg iPhonea