[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] "Prijeanestezijski upitnik" OSAMDESETŠEST PITANJA $%%&&/$#"$%&//())(?????!!!/malo kraće od Tolstoja...

  • From: Ines Balint <ines.balint@xxxxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 2 Oct 2014 14:45:04 +0200

Kao sto je, na zalost, obicaj svaka bolnica, svaki odjel donosi svoja pravila
preoperativne obrade.
U Zagrebu konacno bolnica Sveti Duh -oftalmologija prihvaca misljenje
obiteljskog lijecnika o operativnom zahvatu bez ijednog nalaza.
Bojim se da bez koncenzusa anestezioloske struke nece biti pomaka a mi cemo i
dalje ukazivati i dokazivati da se zdravstvena stedstva nepotrebno trose da ne
kazem bacaju.
Sad je na potezu zdravstvena administracija.
Mi cemo i dalje biti uporni u ukazivanju na gluposti i predlagati rjesenja.
Naravno da su nam i sve ostale metode zastite digniteta struke na raspolaganju.
Iscekujemo Leovo obrazlozenje pilot projekta.
LP Ines

Poslano s mojeg iPhonea