[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Poziv na skupštinu

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: lista <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 10 Oct 2013 02:50:30 +0200

Ponovo podsjećam da sam predložio da se oni koji redovito uplaćuju 50 kuna
mjesečno smatraju članovima koji redovito podmiruju obaveze - zar to nisu,
u duhu zaključaka s prošle skupštine kad je ovaj novi iznos članarine i
određen: tad je čak i reklamirano kako je to samo 50 kuna mjesečno, što
nije puno i tako se u obrocima i može plaćati; prema tome, nekorektno bi
bilo članove koji su poslušali odluku Skupštine sad isključiti sa
sudjelovanja u sljedećoj.

No, što se tiče Statuta, ne možeš očekivati da se u njega moglo unositi
obavezno plaćanje putem fiskalne blagajne kad je ona novodobni izum.  Nema
tog Statuta koji može predvidjeti sve ono što će nam donijeti Vlada.  Ili
želiš da se naplaćuje mimo Linićevih propisa pa nam se zatvori Kongres kako
se zatvaraju hoteli, kafići i klupe na tržnici?

Dana 9. listopada 2013. 22:59 sanja scarpa <sanjascarpa@xxxxxx> je