[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Fwd: Riješenje

  • From: Željka Svatović Blažević <dr.svatovicblazevic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 27 Jul 2012 23:05:24 +0200

OPET BI MI TREBALI  pisati masu žalbi i dopisa a bez ikakvih učinaka.
U takvim situacijama "prepuštam Državi " da to istraži,uskladi i riješi ako
ima volje/a volje nema/ Pa neka ide do kuda ide.I tako narod,nažalost.,sve
plaća od kad je svijeta i vijeka.

Dana 25. srpnja 2012. 06:11 Vilma Juran-Gobo

--
Ordinacija opće medicine
Dr Željka Svatović Blažević