[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Fwd: RAZMJENA SPECIJALIZANATA I KoHOM-ov KONGRES, POZIV ZA DOMAĆINE!!!

  • From: Dijana RS <dijana.rs1@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 17 Aug 2012 17:24:04 +0200

Iz Nizozemske se jos nitko nije javio. Rok je do 25.8.  Pa još čekam.

Veći su mi problem domaćini. Vikica i Marija Klarić obećale su to rješiti u
Splitu i okolici jer bi tako bilo najpraktičnije. Ali nisu baš ništa napravile.
Niti ikoga motivirale. Iz Splita se javila kolegica Matijević, s Brača Nataša
Mrduljaš, a iz Zadra Vinko Pešić. Ostali su mi sa kontinenta.
Ajde molim te vidi ti u Zadru i sa svojom ekipom iz županije. Možda tamo netko
hoće.
I daj mi, molim te posalji mail od Silvestre. Možda ona može nekoga primiti.

A ti ako hoćeš biti domaćin, prijavila se Viktorija Thackenko iz Ukrajine. A
znam da ste vas dvije ok i da ste bile cimerice negdje. Upravo sam joj danas
slala pismo za vizu za veleposlanstvo.
Inace, prijavljeni su iz Španjolske, Ukrajine, Italije, Francuske, Rumunjske,
Latvije( ta ide Nataši Mrduljaš), Izraela, Slovenije. Javili su se iz Portugala
i Srbije da ce poslati imena kandidata. Robin je javio da ce vidjeti kak je s
Englezima obzirom da oni imaju istovremeno kongres. I Portugalci imaju kongres
kad i mi.
Ali obično zadnjih par dana se ljudi masovno prijave.

Pomogla bi mi puno ako nadješ još nekoga jer više ne vjerujem Vikici i Meri.
Renata Pavlov se trudi više po Splitu od njih.

Dijana

Poslano s mog iPhone uređaja