[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: recepti

  • From: <miroslavstrbad@xxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 09 May 2013 10:35:08 +0200

Lijekovi su poskupjeli za 5%/PDV/od 01.01., a isto tako nam je smanjen iznos
lijekova po pacijentu od 01.01., obzirom da je konačno izašla nova lista
lijekova od 04.05. za očekivati je da se iznos za lijekove po receptu kod nas u
ambulantama iznivelira do kraja godine.
Od: "Kata Viduka" <viduka.katadr.med.spec.obit.med.spec.ordinacija@xxxxxxxxxxx>
Za: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
Datum: 09.05.2013 10:19
Naslov: [smartdoctor] Re: recepti

isto se desilo i meni.mjesecima imama index potrošnje oko 67-68%,sada za period od
01.01.-31.03.2013 imam potrošnju preko 90%----- Original Message -----From: Lada Grandić
<dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
<smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>Sent: Thursday, May 09, 2013 8:38 AMSubject: [smartdoctor]
Re: MIRCERAZna li netko kako u softmedu mogu provjeriti potrošnju na osnovu realiziranih
rp.,jer potrošnja koju sam dobila preko CEZIH razmjene mi je neuobičajeno visoka(ispod 100
ali znatno viša nego prije).Napominjem da ništa nisam promijenila u načinu rada

Dana 9. svibnja 2013. 07:26 J Soic <jsoic@xxxxxxxxx <jsoic@xxxxxxxxx>> je
napisao/la:
Vrlo je jasno objašnjenje- mi nismo centar gdje se provodi dijaliza, dakle broj jedan otpada što se
nas tiče. Pacijent će u tom slučaju lijek dobiti u bolnici.Broj dva ima oznaku (++) dakle, može se
primjenjivati u svim zdravstvenim ustanovama, ali AKO JE PACIJENT NA PERITONEJSKOJ DIJALIZI. Dakle,
mi jesmo "sve zdravstvene ustanove", ali ako nije na peritonejskoj, opet ništa, pacijent
jednostavno nema pravo na lijek. Može se eventualno izdati D uputnica pa pacijent temeljem nje dobiva
u bolnici. Ako jest na peritonejskoj, e onda mi kupujemo apliciramo i račun ispostavimo HZZOu. HZZO
zaista plaća isti mjesec.Lijepi pozdrav,Jadranka ŠoićFrom: Vesna Samardzic
<vesna-os@xxxxxxxxxxxxxxx <vesna-os@xxxxxxxxxxxxxxx>>
To: NOVA lista <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>> Sent: Wednesday, May 8, 2013 1:47 PM
Subject: [smartdoctor] Re: MIRCERA

1. Primjenjuje se u svim centrima gdje se provodi dijaliza za bubrežnu anemiju
s hemoglobinom nižim od 90 g/L za početak terapije, a za održavanje 110g/L, 2.
Oznaka PO samo za bolesnike na peritonejskoj dijalizi.

Po smjernicama, ne primjenjuje se  u svim zrdavstvenim ustanovama, kojima  mi pripadamo,  smatram da nismo u obvezi mi prbaviti lijek, već bolničko povjerenstvo odobrava, mi ev. možemo aplicirati. Pozdrav Vesna

Date: Wed, 8 May 2013 08:04:47 +0200
From: soom.vrtaric@xxxxxxxxxxx <soom.vrtaric@xxxxxxxxxxx>
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
Subject: [smartdoctor] MIRCERA

MOLIM POMOĆ-PACIJENTICA JE U PREDTRANSPLANTACIJSKOJ FAZI BUBREGA-PREPORUKA MIRCERA 1X MJESEČNO INJEKCIJA-KAKO NARUČITI I KAKO REFUNDIRATI OD HZZO-A?LP SLAVICA