[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: ODGOVOR HZZO-u

  • From: sanja scarpa <sanjascarpa@xxxxxx>
  • To: nova lista <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>, nova lista <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 25 Feb 2014 22:46:02 +0100

Znam da smo svi  već umorni i da nam  je svega dosta .Ali misli li netko da
ćemo si  poboljšati  sitiuaciju potpisivanjem.?
Ja mislim da nećemo (pa zato ni u početku nismo pristali na potpisivanje). Zar nije jasno
da je sve ovo (neopravdano umanjivanje glavarine i ostali pritisci)samo dio pažljivo
razrađenog scenarija. Ljudi  ne dajmo da nas slome. Neka se malo "dalmatinskog
dišpeta" probudi u svima nama.U osječko- baranjskoj županiji nas još uvijek ima 8.
Od: Marija 2 <marija.plepelic-kluk@xxxxxxxxxxx>
Za: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
Datum: 25.02.2014 22:33
Naslov: [smartdoctor] Re: ODGOVOR HZZO-u

Vikice,jasno i glasno potpisujem sve štosi napisala.

Srdačan pozdrav svima,naša sudbina je (ovogčasa) samo u našim rukama.

Marija