[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: A ili C

  • From: sanja scarpa <sanjascarpa@xxxxxx>
  • To: nova lista <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>, nova lista <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 01 Oct 2013 18:49:10 +0200

A što je s uputnicama za pretrage UZV , RTG, markere  koje se traže nakon
svakog ciklusa PKT. Tko njih piše?
Od: "Zrinko Karlović" <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
Za: lista <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
Datum: 30.09.2013 15:46
Naslov: [smartdoctor] Re: A ili C

Evo onima koji imaju problema s terapijama: u Međimurju pacijentu priznata D1
za kemoterapiju trajno i onkolog sam piše uputnice za laboratorij (to nisu
radili ni kad su mogli interne uputnice, za nas je ovo veliki korak naprijed).
Fizijatri mi još nisu vratili nikoga tko je dobio jednu D1 zajedno za terapije
i preglede.

Dana 30. rujna 2013. 12:18 sanja scarpa <sanjascarpa@xxxxxx
<sanjascarpa@xxxxxx>> je napisao/la:
prema uputama treba dobiti jednu D1 uputnicu koja vrijedi  365 dana
Evo pitanje za sastanak 03.10.

Od: "Suzana Blaće" <suzana.blace@xxxxxxxxx <suzana.blace@xxxxxxxxx>>
Za: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>>
Datum: 30.09.2013 10:46

Naslov: [smartdoctor] Re: A ili C

MOLIM POMOĆPacijentica mora na biološki terapiju u Vinogradsku. Za SVAKI MJESEC
traže up za ambulantno liječenje D1. dali da ih dam (jednu za 9. mj i jednu za
10.)? Po meni to nije logično.

2013/9/13 Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx
<zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>>
Obrada nam je nedostatna...

Dana 13. rujna 2013. 08:51 Lada Grandić <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx
<dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>>je napisao/la:
Kako može napisat interne up. kad na A1 I A2 šaljmo nakon" provedene obrade"

Dana 13. rujna 2013. 07:58 Tamara Drča <dr.tamara.drca@xxxxxxxxx
<dr.tamara.drca@xxxxxxxxx>>je napisao/la:
kaže naš kolega specijalac ,nije bitno koji ,mojoj pacijentici koja je na
ambulantnoj th već mjesecima - doktorica treba napisati up A2 I A3 ,a onda kad
to napiše neka mi još pošalje i C1 !i molim vas još 10 dg mortadele !
Jučer na A2 up ,specijalistica napisala interne up za hormone ,kontrolu etc
po meni za transplantiranog pacijenta treba dati D1 uputnicu za ambulantno
liječenje koja traje godinu dana ,a kad specijalist utvrdi da nema potrebe za
tako učestalim kontroliranjem ,možemo i mi preuzeti pacijenta ,a ako dođe do
pogoršanja stanja ili sl ,uvijek ga možemo poslati na Boliničko liječenje .Imam
4 transplantirana pacijenta koji se lab.kontroliraju u Zd ,a javljaju svoje
nalaze spec i Zg ,uz kontrole na 04 ili 06 mjeseci .pozdrav

Dana 13. rujna 2013. 08:05 Dr.lada.grandic <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx
<dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>>je napisao/la:

da ako bi ta jedna C1pokrivala sve unutar 1 god ali u vodicu pise najvise do 3
kontrolna pregleda.l.p.Lada

Poslano preko Samsung Mobile uređaja

From: renato jeličić <reumato2@xxxxxxxxx> Sent: Wednesday, September 11, 2013 5:12 PM To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx> Subject: [smartdoctor] Re: A ili C

Molim pomoć,kako napisati uputnicu pacijentu sa transplatiranim bubregom za
redovnu mjesećnu kontrolu u Zavodu za dijalizu.
Do sada sam pisao prema špranci sa KBC Rebra gdje je uz kontrolni pregled
navedena i lab. kobasica neophodnih pretraga,pa po tom bi bilo A2+A3,ali dal se
to može,jer programom/ Medicus /  nije predviđeno.Mogu samo ručno nadopisati
A2+A3,ali čemu još piskaranja.
Ili pak pisati samo A3 ili uz nju dodati i up. za konz.iljarni pregled.
A imam i prijedlog vođenja tjedne evidencije potrošnje opakih C1 uputnica,
onako za dušu.
Moj skor prvog tjedna je 1 C1 i 2 C2,i ne spavam mirno.
No virus found in this message.