[smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Tužna vijest

  • From: Slavica Vrtaric <soom.vrtaric@xxxxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 31 Jan 2014 14:38:48 +0100

Kolega hvala Vam na javljanju,ne mogu niti zamisliti koliko Vam je
teško.Trebamo znati tko su bili naši kolege,čime su se bavili od srca,kakvi su
bili ljudi,a ne samo liječnici.Po svemu Vaš brat je bio izuzetna osoba i to je
još jedan razlog što Vam se zahvaljujem,jer sam bar na ovaj način upoznala
izuzetnog kolegu.Iskrena sućut,S.V.

Sent from my iPad