[smartdoctor] RE: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Odg.: [smartdoctor] Strašno!!!!

  • From: Vesna Oršulić <vesna.orsulic@xxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 17 Oct 2014 12:53:45 +0200

Draga Marija čestitam na pošteno zarađenoj mirovini.

Ali sada smo mi nepotpisnici krači za dvije krasne ruke i jednu pametnu
glavicu

Pozdravčić

From: smartdoctor-bounce@xxxxxxxxxxxxx
Šalje: Ines Balint <ines.balint@xxxxxxxxxxx <mailto:ines.balint@xxxxxxxxxxx>

To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx <mailto:smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx> >
Date: 2014. listopad 15 21:15:56 GMT+0200
Subject: [smartdoctor] Strašno!!!!

Aktivirao bombu u liječničkoj ordinaciji, dvoje ljudi ranjeno

U mjestu Kaštel Štafilić u srijedu oko 19.30 sati aktivirana je bomba.
Eksplodirala je u liječničkoj ordinaciji. U eksploziji su ozlijeđeni napadač
(54) i liječnik, a sestra je prošla bez ozljeda. Ozlijeđeni su van životne
opasnosti

http://www.24sata.hr/crna-kronika-news/u-ordinaciji-je-eksplodirala-bomba-oz
<http://www.24sata.hr/crna-kronika-news/u-ordinaciji-je-eksplodirala-bomba-o
z%0d%0alijeeno-dvoje-ljudi-389014>