[smartdoctor] RE: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Hvala puno na riječima potpore

  • From: Vesna Oršulić <vesna.orsulic@xxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 24 Mar 2014 19:36:54 +0100

Danko,

ja poznajem tebe kao krasnog kolegu, a sada mi je još jasnije na koga si tako
krasan.

Vjerujem da te gubitak boli, ali ostaju neke stvari za vječnost jer ćeš ga se
uvijek moći sjećati po dobru

Šalje: "Dr.lada.grandic" <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx
<mailto:dr.lada.grandic@xxxxxxxxx> >
Datum: 21.03.2014. 15:45 (GMT+02:00)
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx <mailto:smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
Naslov: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Hvala puno na
riječima potpore

On je osvojio mnoge vrhove koje mnogi od nas nece,i neka pociva u miru
Budite ponosni i krocite njegovim putem.

Moja iskrena sucut

 Lada Grandic
Poslano preko Samsung Mobile uređaja