[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Penicilin - ima ga za naručiti.

  • From: Nada Devrnja-Parat <nadadevrnjaparat@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 27 Aug 2011 04:09:13 -0700 (PDT)

U  par navrata kontaktiran Medical intertraid, oni imaju samo  benzilpencilin i
benzatin pencilin, prokainpencilin nemaju. Prvi se daje I.V ili I. m svaka 2-4
h maksimum 6h(mi ga znamo kao kristalni pencilin) , drugi je extencilin (svaka
3-4 tijedna). izričito su mi rekli da Jugocilin ne uvoze. Ovo sam zadnji put
provijerila prije jedno mijesec dana kad sam imala slučaj da ordiniram
pencilinski preparat za stomatološki slučaj. Neke kolege su naručili  benzil
pencilin(prije davanja provijerite način davanja i potrebne vremenske razmake u
davanju terapije). Ako netko zna gdje se može naručiti prokain pencilin G,
molim da stavi na listu.
Pozdrav