[smartdoctor] RE: [smartdoctor] POSEBNA DEŽURSTVA U SPLITSKO-DALMATINSKOJ ŽUPANIJI - PRIJEDLOG UGOVORA OD STRANE DOMA ZDRAVLJA

  • From: "lpavelin" <ljubica.pavelin@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 5 Feb 2012 22:30:39 +0100

Viki uglavom se slažem sa tvojim primjedbama , o plaćanju bi trebalo
konzultirati Ilonku , ona je po tom pitanju dobro verzirana.
 Inesina ideja o posebnom ugovoru za sestre je prava stvar .
I koliko se sjećam ovo je trebao biti prijedlog ugovora , zar ne ?
Ali " glavni i odgovorni " kao i inače postupaju po svom, još uvjek
nesvjesni naše snage i odlučnosti .
Nadam se da se vidimo sutra , ako nas ne zamete snijeg .

Šalje: Vikica Krolo <vikica.krolo@xxxxxxxxx>
Datum: 3. veljače 2012. 19:08
Predmet: Fwd: Pisanje e-pošte za: Ugovor 001.jpg, Ugovor 002.jpg, Ugovor.jpg
Prima: ilonka kasalo
<ordinacija.opce.medicine.dr.med.ilonka.kasalo@xxxxxxxxxxx>

Šalje: Vikica Krolo <vikica.krolo@xxxxxxxxx>
Datum: 2. veljače 2012. 21:11
Predmet: Fwd: Pisanje e-pošte za: Ugovor 001.jpg, Ugovor 002.jpg, Ugovor.jpg
Prima: ivicajaksic@xxxxxxxxx

Ovo je prijedlog Ugovora. O njemu ćemo razgovarati međusobno i sa
odvjetnikom, a prije sastanka u ponedjeljak u Zboru liječnika u 20
sati, kada su svi pozvani, vjerojatno kod mene u ordinaciji u
nedjelju. Javim ti točan dan i sat sastanka. Vikica