[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Novi MASOVNI profiteri-proizvođači glukometara i "apnostrojeva" itd...

  • From: Renato Novakovic dr.med. <renato.n7@xxxxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 7 Mar 2012 09:03:51 +0100

Ida, pa ti si novi masovni ubojica! Dr. Mengele! Pobila bi sve nas sa apnejama
i toćka. Ha, ha, ha......Niko ti nije kriv što se ti ne možeš od zloće
udebljat, a na nas se dobrice sve prima od sedativa do kila....ha, ha,
ha....Drago mi je da je to ćudo napokon ušlo na listu-jer ima mnogo sirotinje
koja si to sebi ne mogu priuštiti a itekako im treba. Sve okolne susjedne
zemlje imaju ga uvrštena u orto pomagala, ćak i Srbija odavna-samo nismo mi,
naravno!
Pozdrav ( molim bez uvrede-ovo je bila šala mala)
Renato N
,
Sent from my iPhone