[smartdoctor] RE: [smartdoctor] Mljet i nova mreža

  • From: Tanja Pekez-Pavliško <tanja.pekez-pavlisko2@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 15 Jul 2015 07:27:14 +0200

Magdalena izvrsno.
Ali ne bih ja bila ja da ne bih dodala još nekoliko stvari:
- dobna struktura (čak se može dobiti po naseljenim mjestima), ako treba
pošaljem ti
- broj turista tijekom turističke sezone koja je vjerojatno dulja na Mljetu
- ne bi bilo loše ako imate i podatke o intervencijama za turiste (da se
dokaže da to nisu samo ogrebotine i ubodi ježeva i sitne upale grla)
Poz
Tanja PP

_____