[smartdoctor] Re: [smartdoctor] HRVATSKA OTIŠLA U P.M. !!!!

  • From: Zeljka Vendler Cepelak <zeljkavcepelak@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 5 Aug 2011 11:36:05 +0200

LEO

objasni što to znači , pročitala sam ali nažalost nemam izgleda niti
najmanju sposobnost za tumačenje zakona( iako su mi djed i pradjed bili suci
, ja izgleda nisam nasljedila ništa od njih nisam nasljedila, osim osjećaj
za pravdu koji mi više odmaže nego pomaže)

Pozdrav Željka VČ

Dana 4. kolovoza 2011. 20:47 Dr Leonardo Bressan <