[smartdoctor] Re: [smartdoctor] FW: poslijediplomski tečaj periferene arterije bolesti u dijabetičara

  • From: Željka Svatović Blažević <dr.svatovicblazevic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 6 May 2013 17:42:00 +0200

Sve je to jako lijepo i potrebno.no ne čini li vam se da su te kotizacije
debelo pretjerane.Održavaju se u HLZ-u ili u prostorijama klinika,gdje se
pretpostavljam ne plaća najam.Za plačanje  8 satne  doedukacije mi  trebamo
raditi 3 blagdana!!!

--
Ordinacija opće medicine
Dr Željka Svatović Blažević