[smartdoctor] sindikat policije

  • From: ordinacija Pavlić ordinacija Uichita <dom.zdravlja.duga.resa1@xxxxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 9 Jul 2016 09:56:12 +0200

Poštovane kolegice i kolege,

ima li netko informaciju o preventivnoj brošuri koju navodno priperema za tisak sindikat policije? Naime u zadnje dvije godine u nekoliko navrata sam primila telefonski poziv " predstavnika " sindikata policije koji vrlo agresivno nudi zakup oglasnog prostora u toj brošuri/ radi se o par tisuća kuna/, a kojom se /brošurom/ želi smanjiti nasilje među maloljetnicima/prvi put/, uzimanje narkotika/drugi put/ i jučer prevencija alkoholizma među mladima u , pazi, Dugoj Resi !!!!!

provjerom broja , došla sam do IV nakladništva iz Zagreba

pozdrav , Branka