[smartdoctor] Re: repetitio est mater reformatorum

  • From: Jasminka Tkalec <jtkalec@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 20 Aug 2012 16:46:51 +0200

A kada dođu novi osiguravatelji na tržište baš si nešto mislim od kuda će
vaditi podatke o mojem zdravsvenom statusu prije nego li mi ponude policu
zdravstvenog osiguranja;  nešto mi govori iz ovih Stevanovićevih podataka (
nije HZJZ cicija, kad već država misli platiti te preglede, pa da budu
korisni svima..)
Jasminka