[smartdoctor] Re: receptura

  • From: "dr.lada.grandic" <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx, ankica.sajbic-sukunda@xxxxxxx, boris.ritosa@xxxxxxxxxxxxxxxxxx, karmela.stipanovic@xxxxxxxxxxxxxxxxxx, Slaven.Radojcic@xxxxxxx
  • Date: Mon, 13 Oct 2014 21:02:05 +0200

Kolega Vi ste u pravu  Pravila su ista za svih.Ja pisem privatni rp.Na tetet
HZZO samo po preporuci psihijatra, a njima je to trajna th. samo sto povise
dozazu.
Imala sam pacijenticu koja 5 dana nije zaspala a Sanval joj nije pomogao.To je
bio horor i za nju i za mene(jer nisam znala sta raditi)Nije uspio ni
psihijatar i svaki dan je mijenjao antidepresive i na kraju je posegnuo za
antipsohotikom.
L.p.Lada

Poslano preko Samsung Mobile uređajaJosip Skender <joskender@xxxxxxxxx>
napisao/la:danas se po treći puta žali pacijentica jer sam joj dao u ovoj
godini samo 1 kutiju Sanval(zolpidem) na recept HZZOa, a navodno u Zagrebu
pacijenti dobivaju svaki mjesec tu terapiju bez ograničenja.
Kako sam postupao po naputku kontrolora, da je navedeni lijek samo za
kratkotrajnu uporabu (kako i piše u uputama)-inače slijedi obustava sredstava.
Inače pacijentica je postavila pitanje na besplatni telefon HZZOa ?, ali su
tražili podatke o prepisivaču te nije htjela biti "cinkaroš", ali normalno ne
želi plaćati nešto na što "ima pravo ako su pravila ista za cijelu Hrvatsku"
Slijedom gore navedenog nameću se slijedeća pitanja:

1.Da li JA oštećujem pacijenticu nepisanjem recepata zolpidem na teret HZZOa ?
2.Da li pacijenti imaju pravo na na svakomjesečnu terapiju ??
3.Da li su pravila prepisivanja ista za cijelu Hrvatsku ?

potreban je brzi odgovor da mogu obrazložiti pacijentici
sa štovanjem,
josip skender, dr.med.

--
"jskender"