[smartdoctor] Re: radosti ceziha

  • From: Zeljka Vendler Cepelak <zeljkavcepelak@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 16 Aug 2011 07:28:18 +0200

Mi u Jaski također dežuramo jer nemamo Hitnu, odkada sam se zaposlila a to
je već preko 30 godna,  ali bez CEZIHa oduvijek, pa je meni to potpuno
normalno da nemam podatke o pacijentima , jedini podatak je zdrastvena
knjižica i anamneza, pacijenti uglavnom neznaju koje lijekove piju, ni kada
su se cijepili, ali nekak ih riješimo.

Željka

Dana 15. kolovoza 2011. 18:09 Zrinko Karlovic <zrinkokarlovic@xxxxxxxxx> je