[smartdoctor] Re: radio sljeme danas

  • From: Senad Muslić <senad.muslic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 22 Oct 2014 02:05:19 +0200

Marina,

          radi se o emisiji „Pod satom“ 21.10.2014. u 10.00 sati
(http://radio.hrt.hr/slusaonica/?page=3) voditelja Ivana Hlupića
(http://radio.hrt.hr/profil/ivan-hlupic/25/) , a gošća je bila kolegica Jasmina
Brčić (http://www.zagreb.hr/default.aspx?id=1241) iz Odjela za zdravstvo grada
Zagreba.

          Kolegica je bila korektna, a nadobudni voditelj očito željan
senzacionalizma i Pulitzerove nagrade. Očito ju neće dobiti jer treba jesti još
puno žganaca.

Lp,

Senad