[smartdoctor] preoperativna obrada

  • From: Zeljka Vendler Cepelak <zeljkavcepelak@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 12 Aug 2011 19:43:48 +0200

 Dragi kolege
Iako je Direkcija upozorila KBC Zagreb na Odluku kojom je utvrđeno TKO je
dužan pisati uputnice za preoperativnu obradu iz te ustanove i dalje stižu
pacijenti s popisom uputnica koje trebamo izdati. Dali su problem godišnji
odmori , možda je ravnatelj KBC na godišnjem pa nije obavijestio voditelje
odjela o postupanju  ili se sekundarci inate.
Danas mi je došao pacijent s ORL klinike KBC -a Zagreb s popisom uputnica
koje trebam izdati , a ja sam lijepo nazvala tajnicu voditelja ORL Klinike i
upozorila je da se liječnici opet ne pridržavaju Odluka , te joj na njezinu
zamolbu poslala faksom dopis Direkcije.
Slijedeći moj korak je da ću Direkciju obavijesti o nepridržavanju Odluke i
Klinike za kirurgiju KB Merkur i Klinike za traumatologiju.

Pozdrav Željka VČ