[smartdoctor] potpisala il ne

  • From: "Bozena Sankovic" <bozena.sankovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 2 May 2013 23:08:48 +0200

Problem sam rješila kao i kod vađenja krvi -

TRAŽILI STE - IMATE.

Najbolji je zajeb u životu kada čovjek dobije ono što si želi.

Pa ja hazi ispunila želju.

Evo ,npr.  ja htjela bit u klinici.

Ali  ne,  uprčili se ti u opću.

Evo im ga sad.

Pustili Hanibala Lektora iz kaveza.

A ja im lijepo rekla. Nemojte ljudi jebat opću praxu . Ti ljudi na poslu krv
propišaju.

Ali ne. Oni  zarevali da smo neradnici.

Dobro , a sad s klikćanjem smo ti radnici.

A sad si se jako obogatio jer si Boženi smanjio plaću.

Što ćeš se luksuza nauživat od Boženine plaće ! Samo daj , jarane !  Udri
Mujo ! Žderi !

Samo reci riječ i bit će.

Sve, sve, sve, sve DAJ .

Tko god išće DAJ MU !

Kad skuži siromaštvo svoje ti ćeš već biti toliko bogat da ćeš takvog
siromaha duboko i jedino - žaliti .