[smartdoctor] posebna dežurstva; kolegici Moreni

  • From: Natasa Ban Toskic <natasa.bantoskic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 19 Mar 2014 16:32:59 +0100

Draga kolegice,  kakav ste formular dobili na potpis? Niste valjda
potpisali?! Da li ste i kako organizirani u Vašem DZ Vi zaposlenici?
Imate li sindikalnog povjerenika, Zaposleničko vijeće, voditelja službe OM,
pravnika, Stučno vijeće.? Što vam je to taj "kordinator" prezentirao i kako?
Mislim da svako pojedinačno i sam, naprosto je bespomoćan i jadan.
Situacija u kojoj smo svi mi zaposlenici, po ovom pitanju osobito, je
odvratna i mučna. U nekim dz olakšavajuča okolnost je ukoliko ima dovoljno
zaposlenika i malo punktova, ali kod Vas, kako je na listi iznio sam dr
Muslić, ima malo zaposlenika i puno punktova pa imate vjerojatnost
dežurstva svaki vikend, a i češće. Tko Vas sve zastupa i vašem dz
raspitajte se - ovaj puta Ines vam je ponudila pomoć - iskoristite ponudu.
Kolega SEnad je spomenuo, u svome odgovoru Vama, pojam "koncesionar" samo 7
x/toliko sam percipirala/ pa izgleda da nije shvatio pitanje- čini mi se da
biste morali i Povjerenstvo za PZZ kontinuirano "pritiskati" za
izjašnjavanje o prihvatljivoj učestalosti dežuranja i svojim pravima.
Hrvatski liječnički sindikat, koliko god vam se činio odioznim, možete
tražiti za očitovanje za Vašu konkretnu problematiku - ali da bi bilo
učinkovito mora biti pismeni upit upućen na Povjerenstvo za primarnu zz
HLS, voditelj dr Aida Jelaska. Proslijedite svima i taj formular koji ste
dobili na potpis. Nadam se da ima zaglavlje, datum, rok valjanosti,
potpise, faksimile, navedene članke zakona prema kojima se primjenjuje...
Ne znam, često mi se čini da samo jalovo raspravljam, da nemam nikakvu
povratnu informaciju i reakciju, ali doista mi je nepojmljivo da samo
šutimo i trpimo i tovarimo sve više i više tereta bez riječi. Možemo li se
mi, zaposlnici, trgnuti i legalno i legitimno djelovati? Kakva smo mi to
krpa za pod postali?Pa imamo strukture, institucije, zakone, dajte da ih i
koristimo! Ali ako ne tražimo, nitko nam se neće ni osmjehnuti...
Sorry kaj se javljam tek nakon 3 dana, ali tek danas sam otvorila mail. lp

--
Nataša