[smartdoctor] Re: "pijani milijarderi" bez smjernica...

  • From: mira drnas <mdrnas@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 18 Sep 2015 16:25:40 +0200

Imam ideju,možemo organizirati natjecanje u crticama. Ja za sada dajem glas
crtici 2.
A ima takvih crtica.......

Dana 17. rujna 2015. u 17:26 BARI <bari.sita@xxxxxxxxxxx> je napisao/la:

Crtica 1

Došla mi pacijentica-medicinska sestra na oftalmologiji.Pitam ju kako je
kod njih.Stalno gužva,kaže.Puna čekaona uglavnom seniora i svi bi brže jer
im je zlo,ne mogu dugo sjediti...itd...

-Pa zašto ih non stop (svaka tri mjeseca a i češće) naručujete na kontrole
za stvari koje se ne mijenjaju desetljećima i neprekidno imaju iste nalaze
(u dlaku)...bez ikakvih promjena i bez ikakvih komplikacija?Dok se
neprekidno vrte isti,djeca koja trebaju naočale jer ne vide u školi čekaju
mjesecima pregled,a i svi s ozbiljnijim vidnim poremećajima ne mogu niti na
prvi pregled.

-Da,stvarno...veli sestra-i vidim po njoj-ozbiljno se zamisli....-Moja
doktorica je odlučila prorijediti kontrole na jedamput godišnje..„te
bespotrebne“od svaka tri mjeseca koji su se ranije kontrolirali kod druge
doktorice ,a ovi se pobunili da su oni navikli na svaka tri mjeseca...

-Pa nemojte im ugađati,opet ćete zakinuti ozbiljnije bolesne...Osim ako
ne „morate“ multiplicirati kontrole radi naplate...pa šefovi stišću...

-Ma da,naravno da stišću...

-A onda je i kod vas kaotično kao i svugdje,kad cijene i faktura diktiraju
liječenje......Pita moj pacijent na ortopediji što se to među liječnicima
raspravlja o njegovoj frakturi ?Odgovara mu ortoped – ništa ništa,ne brine
nas vaša fraktura već vaša FAKTURA-kako ćemo to naplatiti...

-Kako to da gotovo svako kod vas mora na OCT i vidno polje octopus-pa
čak i samo s dijagnozom suhog oka-a svi ostali nalazi pregleda uredni?Jeli
i to zbog faktura...?-pitam..

- Pa sve čega je previše je uglavnom zbog faktura J

Crtica 2

Hipohondar neurotični- tipični,nema dijela tijela u koji nije dao gurati
neki dijagnostički instrument ili dijela koji nije „odslikao“...Svaki SKZ
kojeg se dočepa(mimo mene),umjesto da ga otkanta-pošalje ga nekom drugom i
propiše milion pretraga ?==)(&$$#%%&//(())??????

Do sada su sve bile UREDNE...

Friški biser je od neurologice...došao do nje preko
kćeri...prijatelja....sad bi trebao uputnicu za već obavljeni pregled
$#%%&&///(/&%%%??????

Kako joj je već donio doplere k.žila,EMNG-e,rtg-ene,kompletnu kardiološku
i ge obradu i psihijatra..(ništa nisam ja indicirala(osim psihijatra)-sve
je to iz “dana otvorenih vrata“...) neurologica se ograničila SAMO NA:

CK,CkMB,LDH,B vitamin i folna kiselina u serumu,fT3,fT4(na bolničku
uputnicu) i kompletan pzz laboratorij...(a ima najmanje tri kompletna
–uredna-laba s različitih mjesta koja je pohodio u zadnjih pola godine...)
;zatim psihologijsko testiranje;I šećer na kraju MAGNETSKU REZONANCU GLAVE
–sve na DG:Subjektivni kognitivni poremećaj.

čini mu se da zaboravlja ????A u stanju je od deset ispisanih uputnica
koje mu dajemo u ruku vidjeti da jedna pretraga fali sa popisa od tri
strane koje je donio(i proučio)... iz bolnice...???

Crtica 3

Pacijentica ultrazvučno kontrolira poveću cistu na jetrima(isključena
druga patologija...)..,uz neophodan lab-i sve je isto godinama...Opet uđe
nekim drugim razlogom kroz „otvorena vrata“ u SKZ i GE veli....joj,baš
velika cista..ponovite UZV i cijeli lab pa dođite na kontrolu...

A UZV i laboratorij koji je (jučer) gledao su napravljeni krajem šestog
mjeseca ove godine i isti takvi unatrag sedam godina... Ida

[image: Avast logo] <https://www.avast.com/antivirus>

Ova e-pošta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.