[smartdoctor] parenteralna primjena antipsihotika

  • From: Silvestra Kolega <silvestra.kolega@xxxxxxxxx>
  • To: kohom <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 14 Feb 2014 08:57:58 +0100

Ali , ako ne dođe na vrijeme na injekciju - tko će ga dovući? Doista ,
jedanput sam išla , benevolentno u KP radi primjene Haldola im. te me je
pacijent istjerao , ispsovao i nije me udario samo zato što sam pobjegla
... Poslije je bio primjereno hospitaliziran, i otpušten tek kod sasvim
stabiliziranog stanja (3 mjeseca), te sada redovito dolazi na terapiju,
hvala Bogu , odlično funkcionira . Na haldolu.
Pacijenti koji su još uvijek na klasičnim antipsihoticima - meni su
najstabilniji. Doduše , uz dobru suradnju sa obitelji/ skrbnicima. Inače ,
nije moguće držati ih pod kontrolom, zar ne?