[smartdoctor] Re: nova komora

  • From: Gordana Knezevic Milicic <knezevicmilicic@xxxxxxxxx>
  • To: pravi KoHOM <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 25 Jul 2015 23:30:26 +0200

Ja isto mislim da trebamo biti strpljivi .
Ako i budemo trebali napraviti neki revolucionarni potez , trebat ćemo
imati jake argumente .

Dana 23. srpnja 2015. u 11:33 Dr. Peček <oompecek@xxxxxxx> je napisao/la:

Mislim da bi trebalo pričekati jesen, da vidimo u kojem smjeru priča ide.
Ne bi bilo pametno sada otvarati frontu sa HUBOLOM , ajmo im dati priliku
da vidimo što nude i gdje vide nas u svemu.
Duboko se nadam da kolega Goluža radi javnosti mora izjaviti to što je
izjavio , a da bi ipak bio red da se kolege zaštite .
Brojčano smo slabiji, pa bi svaki potencijalni sukob s njima loše završio.
Nemojmo im dati priliku da na nama ispucaju svoje frustracije.
Sačekati do jeseni, vidjeti i mudro odlučivati. Možda vrag i nije tako
crn, kako se čini.