[smartdoctor] ništa kontra Splita

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 7 Oct 2013 22:13:01 +0200

Treba li koga  zbog ovoga biti sram?

Naravno da treba,...mi te volimo...Ida

Ima neka izreka o biserju...

From: smartdoctor-bounce@xxxxxxxxxxxxx
[mailto:smartdoctor-bounce@xxxxxxxxxxxxx] On Behalf Of Jadranka Sekovska
Sent: Sunday, October 06, 2013 1:52 PM
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [smartdoctor] Re: MATCH POINT

SRAMOTA!!!

  _____

From: Vikica Krolo <vikica.krolo@xxxxxxxxx>
To: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Saturday, October 5, 2013 8:25 PM
Subject: [smartdoctor] MATCH POINT

Od prvog Kongresa KoHOM-a aktivno sudjelujem u njegovom radu.

Kako nisam samo liječnik opće medicine, (privatna ordinacija sa UZV i EKG-om),
već i grupni psihoanalitičar, od početka sam nastojala dati svoj doprinos
uspjehu KoHOM-a i kroz Kongrese.

Na prvom Kongresu 2010.g. sam napisala radnju Depresija u liječnika obiteljske
medicine, koja je bila prihvaćena i na Psihijatrijskom kongresu u Šibeniku iste
godine, gdje sam održala prezentaciju.

Prošle godine na Bolu, imala sam sa kolegicom Meri V. zajedničko predavanje o
vrstama psiholoških terapija koje mogu naučiti i raditi i LOM-ovi (usporedba
između analitičke i KB terapije).

Bila sam i glavni organizator zabavnog života Kongresa na Bolu.

U Splitu smo, do sada organizirali tri radionice za KoHOM; o fizikalnoj
terapiji (Vjeka), KMAT (Lazić) i Inkontinencija (Ljiljana).

Za ovaj Kongres sam dobila za psihijatrijski dio temu: Nesanica.

Da bih temu učinila zanimljivom, dogovorila sam s prof.dr Zoranom Đogašem,
voditeljem Centra za poremećaj spavanja, predsjednikom europskog i hrvatskog
somnološkog društva, prof. na Med.fakultetu, i psihijatricom i
psihoterapeutkinjom iz Šibenika dr Ivanom Ćevid, zajednički rad.

Trebali smo imati predavanje, radionicu o tumačenju snova, i Balint grupe.

Pripremala sam se  6 mjeseci.

(U izvještaju sa Vijeća u Biogradu je napisano da je za Kongres jedino SD
županija sve na vrijeme najavila i pripremila)

Izgledalo je sve dogovoreno, iako je u zadnjih mjesec dana moje predavanje
stalno vraćano na doradu, prof. Đogaš je bio zadovoljan s njim, ali nekome nije
valjalo.

I bez ikakve pismene najave - ništa od svega se nije našlo u programu Kongresa.

NITKO ME NIJE OBAVIJESTIO!

Ako ne valja predavanje??? (predavanje odobreno od strane prof.Đogaša), a što
ne valja radionici o tumačenju snova ili Balint grupama (odobreno od strane
prof Moro).

(Ovo mi sliči na ponašanje IO-a vezano za potpisivanje  ugovora - cijelo
vrijeme izgleda da će biti jedno, a onda u zadnji trenutak nova odluka, pa se
ti čudi što je to bilo).

A nisam u pitanju samo ja, već i prof.Đogaš i dr Ćevid, koji su napravili svoj
raspored prema Kongresu.

I sad vi recite, plaćamo li  moji kolege Đogaš, Ćevid i ja,  moj angažman kao
predsjednice KoHOM-a SD županije, koja traži smjenu IO-a (ubijte glasnika!).

(Neću se ponavljati da to nije isključivo moja, ili Merina odluka, već glas
članstva jedne od najbrojnijih i najbolje organiziranih podružnica).

Uz to, ja sam angažirala i nutricionisticu Olju Martinić za predavanje o
prehrani.

Ugostit ćemo u Splitu 7 mladih kolega VdG (ako ih ima oko 22, onda je trećina u
Splitu).

To niste dirali, jer vam tako odgovara?

P.S.  Svi smo mi MAGARCI!

                                                           DON QUIJOTE