[smartdoctor] Re: nastavno bolovanje

  • From: Jasna Ercegović <jercegovic66@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 3 Apr 2012 11:56:16 +0200

Koliko je meni poznato nastavno bolovanje je svako bolovanje otvoreno
zbog istog UZROKA (npr.AO) unutar 30 dana od dana zaključivanja
prethodnog bolovanja. Ukoliko je drugi uzrok (GO,BO isl) to je novo
bolovanje. Barem su nama tako kontrolori HZZO-a prije par godina
održali predavanje.Kad prođe 30 dana od prethodnog bolovanja,
bolovanje zbog istog uzroka je opet novo bolovanje. Pozdrav od
doktorice iz KAštela!

3. travnja 2012. 08:27 korisnik Zrinko Karlović