[smartdoctor] Re: kontrolori

  • From: Mira Pilipovic Juric <mira.pilipovic.juric@xxxxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 7 Sep 2012 00:38:06 +0200

Zrinko nije on za petama doktorici kao kontrolor ,on je trebao liječiti
doktoricu iz PZZ-a ,ali on je u ordinaciji bez nositelja tima i radi kao
bolničo-primarni -kontrolor - za svoju ambulantu.doktorica  ima sve uredne
stope i nije njen kontrolor ,ali je imao priliku za liječiti.Doktorica je
napustila takvog bolničko-primarnog kontrolora jer nema povjerenja u
njegovo liječenje-tako se to ne postupa. Ja predlažem njemu
prizemljenje(značajno je dobiti 3 osobna dohotka mjesečno i onda poletiš u
visine kao golub i pok... sve kolege i raju.)

PNG image