[smartdoctor] Re: kontrola

  • From: ivana maltasic <ivana0401@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 25 Oct 2013 04:20:06 -0700 (PDT)

Meni ta kontrola redovno svake godine dolazi. Mjesečni iznos participacija je
oko 200kn. Uvijek uzmu sve uplatnice i provjere da li su svi koji nemaju dop
platili s obzirom na dijagnoze i zabilježene postupke. Do sada se nakon uvida
nikad nisu očitovali-navodno je onda sve ok.
Radim na području posebne državne skrbi, s puno nezaposlenih i starih
pacijenata kojima država plaća dopunsko i zaista rijetko tko nema dopunsko
osiguranje.

LP
Ivana

On Friday, October 25, 2013 12:32 PM, Lada Grandić <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>