[smartdoctor] Re: koncesija i zakup

  • From: "Vesna Potocki-Rukavina" <dmarc-noreply@xxxxxxxxxxxxx> (Redacted sender "vesnapotockirukavina@yahoo" for DMARC)
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 24 Jul 2015 09:22:56 -0700

Dragi Hrvoje i svi u Zagrebu
ispred KoHOM-a s potpisom Ines Balint ,poslali smo u zadnja 2 tjedna dva dopisa
u Gradski ured sličnog sadržaja kao što je tvoj i ta je obavijest išla na
listu.
Kako se na prvi u roku deset dana nisu oglasili poslali smo i drugi dopis no
odgovor još nismo dobili

I ja sam mišljenja da treba sredstva zadržati i pričekati do kraja mjeseca
.Ništa se strašno neće dogoditi osim što će možda shvatiti da im novac ne
pristiže pa će ih to ponukati na odluku. Jer kako nam je poznato novac jako
vole .

Lijep pozdrav

Vesna PR
.

Subject: [smartdoctor] koncesija i zakup
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
Date: Thursday, July 23, 2015, 3:38 PM

Poštovan
kolege MIZ je odlukom iz svibnja predao palicu
lokalnoj zajednici kako bi uskladili visinu zakupa i
koncesije. Bilo je za očekivati usporeno rješavanje
problema. Kako bi potakli -ubrzali rješavanja tog pitanja,
predlažem da svi pošaljemo dopis koji sam pripremio, a
nalazi se u prilogu. Kolegijalni pozdrav Hrvoje
Tiljak