[smartdoctor] Re: klauzule

  • From: Sonja Barač <sonja.barac.ordinacija@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 13 Jul 2012 12:34:44 +0200

Magda , vridna doktorice  ,hvala na pozdravima preko mojih malih pacijenta /
vidiš da mi već možemo prijaviti udruženu praksu /, jesi li što razmislila imaš
li volju i mogućnost za dolazak  28.07.12  na onu našu brudetijadu .Trebala bih
znati  točno  tbog daljih priprema --vrijeme mi polako curi   a voljela bih da
čuju opet za nas  ai da se mi DOBRO DRUŽIMO
Sonja