[smartdoctor] Re: kanabis za Rp

  • From: Zeljka Vendler Cepelak <zeljkavcepelak@xxxxxxxxx>
  • To: LISTA <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 15 Jul 2015 15:21:39 +0200

To je oko 3000 kuna za 1 mjesec i inače je cijena ulja marihuane na
ilegalnom tržištu, jedino je pitanje kvalitete ovog drugog.

Dana 13. srpnja 2015. u 18:20 Hrvoje Tiljak <htiljak@xxxxxx> je napisao/la:

Poštovani,
Sativax, spay je registritran kao lijek u EMA (European Medical Agency) i
kao takvog ga možete prepisati na recept za indikacije za koje je
registiran - ovlašteni ste propisivač lijekova u EU. Kako će ga pacijent
nabaviti nije Vaša briga. Upozoravam, lijek je skup.
Magistralne pripravka marihuane za sada ne bih preporučio propisivati i
nabavljati iako se u pojedinim zemljama koriste ( Češka) . "Domaći
pripravci" nisu standardizirane kvalitete za medicinsku upotrebu. Pozdrav
Hrvoje Tiljak

Dana 3. srpnja 2015. u 09:15 Vesna Oršulić <vesna.orsulic@xxxxxxxxxx> je
napisao/la:

Dragi moji zna li netko gdje se legalno može nabaviti kanabis za
medicinske svrhe, mislim u Sloveniji ili Bosni i što treba napisati na
recept??

Unaprijed zahvalna

[image: logo 2]

[image: Avast logo] <https://www.avast.com/antivirus>

Ova e-pošta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.

JPEG image