[smartdoctor] kad urolog voli

  • From: "Bozena Sankovic" <bozena.sankovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 7 Jul 2012 12:00:25 +0200

Tako ljudi, tko o čemu ( glavarine, dezezarine, hazarine...)  a ja ću o
ljubavi...

Dakle, otišla pacijentica urologu a nije ponjela nalaze ( labos, UK, UZV).

Vraća se sa povijesti bolesti od urologa na koju urolog napisao
:".......laboratorijske nalaze obavila ali ne prilaže jer joj doktor opće
prakse nije dao labor.nalaze ??'!!!???...bla bla bla.."

Ja olovku pa na povijest bolesti :" Dragi doktore ! Laboratorijski nalazi se
izdaju u laboratoriju.Božena Sanković  0180378"

Sad, čini mi se da je komunikacija pala, pa u slijedećoj epizodi očekujem:
"Pacijentica nije došla na zakazanu kontrolu jer joj doktor  opće prakse
nije platio taxi ???!!!!!???!"