[smartdoctor] grupna praksa će omogućiti 14-satnu dostupnost zdravstvene zaštite za pacijenta (7-21 sat), 14 satnu dostupnost stručne podrške pacijentu telefonom (7-21 sat), 14 satnu dostupnost doktora za kućne posjete (7-21 sat), 14 satnu dostupnost skrbi pacijenta

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 1 Aug 2012 16:21:22 +0200

Nives,je li piše da se svi pacijenti varaždinske županije mogu obratiti
pilot grupnoj praksi ili  pacijenti iz grupne prakse.Nadam se toplo da ne
misle za sve pacijente varaždinske županije.I tko je novinarima dao takve
podatke-nisu se valjda sami izmislili."Baš čudno "da svi mediji znaju što je
to buduća grupna praksa,samo mi ne znamo koliko ćemo biti dostupni.Ida