[smartdoctor] direkcija i kompletan pregled

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 7 May 2011 10:03:45 +0200

Može se,samo kad se hoće.Ida

From: smartdoctor-bounce@xxxxxxxxxxxxx
[mailto:smartdoctor-bounce@xxxxxxxxxxxxx] On Behalf Of AndrejP
Sent: Thursday, May 05, 2011 4:03 PM
To: lista kohom; kohom lista
Subject: [smartdoctor] direkcija i kompletan pregled

kada sam ovo ugledao mislio sam da sanjam

no ipak je stvarnost

loptali su se u Vinogradskoj na nuklearnoj s pacijentom ja ga pošaljem oni
ga vrate meni po uputnice, ja ga opet pošaljem sa dopisom o obavezi
izdavanja internih uputnica a oni ga opet vrate sa zahtjevom za hrpom
uputnica i odgovorom baš ih briga za interne uputnice nije to njihov
posao...

pa sam pukao, pacijentu napisao sve tražene uputnice iako je dobio za kompl
pregled

i pritom sam rekao pacijentu da ću prijaviti postupak bolnice

i to sam učinio-prijavio sam direkciji

eto odgovora u prilogu NA ZNANJE SVIMA !!

  _____

No virus found in this message.

PNG image