[smartdoctor] Re: cijepljenja

  • From: josip skender <joskender@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 1 Feb 2012 07:37:23 +0100

imam jedno tumačenje od cijenjenog kolege epidemiologa, ali kako je
poslato na privatnu adresu ne bih htio odati
ime pošiljatelja već samo zaključak:
P.S. Poljska nije cijepila nikoga 2009. godine i imala je manje umrlih nego
druge zemlje.
2010. godine cijepila je cca 10% starijih od 65 godina. To je beznačajno u
odnosu na Veliku Britaniju koja je cijepila preko 70% starih stanovnika, a
imala je značajno veću smrtnost od Poljske!!!
Možete pod mojim imenom i gripa na Googlu naći priličan broj mojih radova
gdje sam to obrađivao.

--
jskender