[smartdoctor] Re: Zakup i koncesije

  • From: Dragica Čavka Divković <dragica.cavka.divkovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 23 Jul 2015 19:47:39 +0200

Doris ja sam platila koncesiju 1250 kn a 21.7. mi je stigao dupli račun DZ za
6 mj (1250+pdv) i drugi –minus 1250 za 6 mj pa ćemo ja i Ljuba pričekat pravi
račun.
Od: Ines Balint <ines.balint@xxxxxxxxxxx>
Za: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
Datum: 23.07.2015 07:27
Naslov: [smartdoctor] Zakup i koncesije

Drage kolegice i kolege, u prilogu vam šaljem tumačenje Ministarstva zdravlja o
visini zakupa i visini koncesijske naknade sukladno Pravilniku MIZ-a.
U slucaju bilo kakvih dilema i nejasnoća slobodno se javite tajnici KoHOM-a
ili predsjednicima podružnica.
Pozdrav svima, Ines