[smartdoctor] Re: WONCA EU Council - Wien - dobra vijest

  • From: Danijela Daus-Šebeđak <danijela.daus-sebedjak@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 8 Jul 2012 20:49:11 +0200

Meeting RCGP
----- Original Message ----- From: "Dr. Nives Topoljnjak" <nives.topolnjak@xxxxxxxxxxx>
To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Sunday, July 08, 2012 8:10 AM
Subject: [smartdoctor] Re: WONCA EU Council - Wien - dobra vijest

Što se događa u Glasgowu?
Nives

-----Original Message-----
From: smartdoctor-bounce@xxxxxxxxxxxxx [mailto:smartdoctor-bounce@xxxxxxxxxxxxx] On Behalf Of Danijela Daus-Šebeđak
Sent: Saturday, July 07, 2012 11:58 AM
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx

Mario, super, žao mi je što te nisam vidjela na kongresu, skupa sa tvojom djecom. Tanja i ja smo bili na radionici o položaju Fm, isto će ići globalna obavijest. Čujem da propagiraš osnivanje grupnih praksi kod nas, što obijeručke podržavam. kako to ostvariti?U razgovoru sa Englezima, ljudi se sablažnjavaju što smo svi solo. Ide li itko u Glasgow?