[smartdoctor] Re: Vazno. Sastanak u HLK.

  • From: "Dr.lada.grandic" <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 03 Oct 2013 14:57:11 +0200

Nista draga Jasna.U splutskoj bonici kai da i nije donesen novi nacin
upucivanja.
Jednu sam pacijenticu sa flegmonom potkoljenice poslala na HKP i vracena mi je
neobradena da je previjam.Posto je rana zahtjevala kirursku obradu vratila sam
je njima na amb.lijecenje.Oni mi je ponovo neobradenu vratilu natrag ,a ja opet
na HkP. I tako jos jedanput dok se nije nasao neko pametan ko ju je narucio na
prijem na odjel plasticne kirurgije.Dakle izdala sam 3 up za HP ,2 uputnice za
amb.lijecenje(vaskularna i pl.kir.),sve up za prijeoperacijsku obradu, i
konacno up.za bolnicko lijecenje.Napisala sam hrpu antibiotika i nadam se da ce
zeni noga ostati na mjestu
l.p.Lada

Poslano preko Samsung Mobile uređaja