[smartdoctor] Uhićenje

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 2 Feb 2014 17:44:22 +0100

Meni je pacijent , hapšeni diler drogom –asocijacija na crnu kapuljaču.(tako su
ih hapsili)..,potpuno ozbiljan,samouvjeren.....rekao da je njegov posao isto
tako stresan kao i naš  (što se mi imamo žaliti)?????.... tema razgovora je
bila 90 pacijenata dnevno u PZZ-u...Pitala sam ga je li misli  i JEDNAKO tako
ODGOVORAN ?!Ida