[smartdoctor] Re: Ugovori i prijetnje ....

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 14 Aug 2012 13:39:04 +0200

Ako sam dobro razumio, već su donesene i neke sudske odluke kojima je
potvrđeno da mi nismo dužni platiti tu pogrešku DZova.  Nakon toga čak se
stišao i čakovečki DZ koji je povremeno podsjećao nas nekoliko koji još
nismo platili da imamo dugove.

Upitno je mogu li oni koji su se kao i uvijek požurili i potpisali anekse
sada povlačiti svoj potpis i tražiti novac natrag, jer nitko ih nije
prisiljavao potpisati, ali sada platiti mislim da je besmisleno kad su se
napokon stvari počele povoljno odvijati.

Dana 14. kolovoza 2012. 13:35 Ljiljana Klarin <ljiljana.klarin@xxxxxxx> je